onsdag 12 oktober 2016

3 rätt

I lördags kväll firade vi Jannas examen. Det blev en 3rätters bestående av Räkbakelse, Thailändsk examensgryta och en Fruktsallad med vit chokladsås myntastyle. Sedan blev det film (Suicide squad) och givetvis lösgodis.

På tal om jobb så fick jag även reda på att jag fick del av lärarlönelyftet. Det jobbiga på vår skola var att fler var värda lönelyftet än vad rektorerna fick dela ut till. Vi har en stark laguppställning. Skönt då att jag är starkare än stark...

På tal om stark så har jag rejäl träningsvärk idag. Tränade Kalle-pass i måndags. Frodis var med han också, men verkar inte ha fått träningsvärk. Fotbollssäsongen är ju över så nu kör vi igång försäsongen med fullt ös. Jag kör Kalle-pass måndag, tennis torsdag och Kalle-pass fredag. Stampe kör vattengymnastik tisdag, nåt danspass jag inte kan stava till på torsdag och Kalle-pass på fredag. Frodis kör Kalle-pass och simning måndag, trappklättring tisdag, simning onsdag, triathlon torsdag och Kalle-pass fredag.

Det där lät så ansträngande att jag måste vila nu.

Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar