söndag 10 september 2017

Nu får det vara nock

Lägg ny nocktätning. Check. Ytterligare en punkt på hemmafixarens lilla lista. Okej, jag fick massor hjälp av far och bror och vi pajade 3 pannor, men ändå. Och att en panna inte fanns att köpa ersättare till var coollugnt (efter 4 timmars överstressad jakt på ny på en ny panna och rädsla för regn). Sånt löser ju en äkta hemmafixare lätt med superlim, silvertejp och silikon.

Känner ni att ni också vill ha ny nocktätning nu? 10 000 tar jag bara. Inga rot-avdrag gäller, men jag bjuder på silvertejpen.

Dagens sport: NFL är igång!

God afton!

3 kommentarer:

  1. Jag vill ha nocktätning, med avdrag för min insats på erat hus samt att allt materiel ingår. (även trasiga pannor)
    Så säg 3000 så slår jag till :-).

    SvaraRadera
  2. Trasiga pannor ingår alltid...

    SvaraRadera