tisdag 19 november 2019

430

Jag vaknade inatt av de välbekanta små tassande stegen från barnens rum. Gick upp för att möta Appen ungefär på vår tröskel som vanligt,men funderade över varför jag inte hörde några steg längre. Drömde jag? Hade han vänt och gått tillbaka? Nej, han hade gått ut i lekrummet och börjat plocka fram leksaker. Han var inte alls lika halvsovande som jag var. Tittade på klockan. 4:30ish. Då kan man ju inte gå upp. Så vi gick och lade oss i Appens säng. Om vi sov? Nej, vi hade en kamp om huruvida Appen skulle ligga kvar eller ej. 06:00 förklarade jag mig själv som vinnare och vi gick upp.

Imorgon möter både jag och Stampe våra svärfäder i direkt avgörande gruppspelsmatcher i Walterssons Cup - Musik. Vi behöver båda minst oavgjort för att fixa avancemang. 

Imorgon återvänder jag till Borås. Står ungefär på samma ruta som när jag var där senast. 

God afton! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar