torsdag 20 juni 2013

1 år med ring

Idag var en dag av firande.

Först firade jag att jag hade vaknat med att äta några mackor. Sedan skjutsade jag Stampe till jobbet. Sen åkte jag hem och åt en macka till.

Därefter åkte jag till jobbet där vi firade midsommar med torsk och potatis. Eller mest firande var kanske glass, kesella, chokladsås och fruktsallad. Sedan följdevi upp det med mer fruktsallad framåt eftermiddagen.

Innan hungern fått en chans att slå tillbaka firade vi en kollega som fyller 60 imorgon med lite kaffebrö'.

När jag kom hem så var det dock dags för det riktiga firandet. Stampe och jag har nämligen varit förlovade i ett år. Det har varit ett mycket bra år och hon är fortfarande bäst. Vi firade med oxfilé, ugnsbakad färskpotatis, smörstekta sparrisar, tomat-lök-&-tomat-sallad och beasås-peppar&vitlök. Jag tror att man får ha det såhär bra dagen innan midsommar.

Life is good, Stampe är bäst.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar