måndag 10 juni 2013

Drabbad

Det har varit en sjukdoms- och skadedrabbad vårtermin det här. Just nu kör jag alltså på sommarkräksjukan (egenställd diagnos). Jag tänker bespara er detaljerna, men det finns ju roligare sjukdomar. Idag tror jag dock på en dag då mer åker ner än vad som kommer upp. Det trodde jag igår också. Nu tror jag dock att febern är typ borta, så jag har lite hopp om det hela.

Annars då... Jag dricker ordentligt, har lyckats ta mig till affären en gång utan att kollapsa och så tycker jag att det är för lite sport på tv. Ja jag är arg också för att jag lär missa derbyt mot Stjärnorp på onsdag. Har svårt att se att jag har fått tillbaka mina krafter tills dess. Den här kroppen är inte gjord för att tappa ett par kilo.

Nej, nu ska jag nog vila lite. Men kom ihåg... Bara för att du är paranoid så betyder det inte att de inte är ute efter dig.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar