tisdag 12 november 2013

Byte!

Hoho hoo...  ho...
Jag försöker illustrera att det är så tomt på bloggen att det ekar. Men det är ju dumt att klaga när jag väl skriver ett inlägg...

Sitter på däckhotellet och väntar på vintern.

I förra veckan firade Stampe och jag 4 år. 4 underbara år och ändå fortsätter det att bara bli bättre och bättre. Vi firade med lite käk och bio. Thor 2 såg vi. Betyg blev högt av Stampe och ganska lågt av mig.

På jobbet har jag lärt mig att Martin Luther ser ut som en svart-röd-gul munk (sån man äter). När påven ber herr Luther att "Dra härifrån! " så svarar Luther "OMG!". Samma lektion lärde jag mig att på 1500 - talet kunde man känna igen vanligt folk på att de givetvis bar stråhatt.

Fler lärdomar dyker upp här på bloggen inom kort.

Tja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar