tisdag 18 mars 2014

Grattis Grattis!

Här kommer en massa stora GRATTIS och kanske några små:

GRATTIS moster Susann som fyllt 60! Vi firade henne i lördags ute i Ljungsbro med god mat, kul bildspel (ett givet inslag i alla tillställningar hos Nilssons) och en massa skönt snack.

GRATTIS morbror Kalle som fyllde 50 idag! Vi firade honom också i lördags, men passade på att fira honom även idag då det bjöds på smörgåstårta i badet. Såklart ska "Kallepåbadet" firas i badet.

GRATTIS till FoT som nu flyttat in i sitt alldeles egna hus. Jag tror det blir bra det där.

Grattis till mig och Janna som för första gången någonsin simtränat tillsammans. Lite märkligt att vi inte gjort det innan. Jag är stolt att jag hängde med Janna (även om jag tog slut mycket snabbare).

Grattis till "Guldnougatinlägget" som på något konstigt sätt gått upp som det inlägget med flest sidvyer genom alla tider. Inlägget skrevs för över 2 år sedan. När det legat ute i 2 år var det ett hyfsat välbesökt inlägg med 20 sidvyer (det dåvarande rekordet var 40 sidvyer). Nu har, av någon oförklarlig anledning inlägget fått ytterligare 22 sidvyer den senaste månaden. Hur gick det till? Kommer Guldnougat bli vårens stora grej? Är det dags att investera i Cloettaaktier?

God afton!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar