torsdag 5 februari 2015

1 kvar

1 utvecklingssamtal kvar på hela terminen. Puh. Har lite efterarbete kvar och en del annat i görningen, men nästa vecka Borde arbetsbelastningen gå ner lite. Kroppen håller med om att det är dags nu. Man kanske inte kan tro det... men jag kan både bli stressad och/eller förbannad ibland. Nu är det en tystlåten tjej i ena klassrummet som jag tror är expert på att läsa av min sinnesstämning. Vissa lektioner när hon kommer in i klassrummet går hon raka vägen fram till mig, ger mig en kram utan att säga någonting och går sedan direkt vidare till sin plats och sätter sig. Och varje gång är det när jag är stressad eller lite gramse. Bästa medicinen.

Nästa vecka kör vi Tema Kärlek på jobbet. Blir en spännande vecka med många roliga happenings.

Little E & mr T är tillbaka i Sverige. Välkomna hem!

På lördag drar Melodifestivalen igång. Det innebär 6 inbokade lördagar i rad. Kul.

Nu kör vi!

1 kommentar: