tisdag 18 augusti 2015

Joorå

Ligger hemma i soffan nu och är inte mer trött än en normal, förkyld, kväll. Konstigt när jag gick upp 3:30. Har föräldrahormonerna redan slagit in? Ska dock försöka sova några fler timmar, än 3, inatt. Någon måste ju orka ta hand om Stampe som inte sovit ordentligt på riktigt länge nu.

Halsen höll inte lika bra som orken. Blev lite märkliga lektioner på slutet. Och nu ligger jag här och konverserar med Stampe med hjälp av ett dyslexiprogram på jobbplattan. Har lite tjejig och dyster röst.

Något märkligt hände nyss. Kom en glassbil som inte var "The Glassbilen" (Hemglass). De hade en vacker pianomelodi istället för Hemglass hjärntvättsmelodi, men en fulare bil. Engelholmsglass tror jag det stod.

Livet är fullt av överraskningar, livet kan  vara överraskande fullt och fulla kan bli överraskade av livet. Själv är jag ganska säker på att om jag blundar på ena ögat så ser jag mycket mer av näsan.

Ta hand om er och sov med måtta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar