måndag 13 mars 2017

True or not so

Jag har världens underbaraste fru och världens mest fantastiska son. Det är helt sant.

Jag har dessutom en Opel Corsa Swing som jag byggt om till en tankbil. Jag tänker starta en egen firma som ska slå sig in i räddningstjänstebranchen. Jobbar just nu på att få till stånd några upphandlingar där jag på lika villkor kan konkurrera om att få rädda kanske just ditt liv och egendom. Funderar på om jag ska installera en sodastreamer i uttaget för slangen. Känns som att man måste sticka ut lite för att kunna konkurrera. Det här stycket har en mer oklar sanningshalt.

Att flytta söndagsreprisen av Superstars från 20 till 19 kan vara tv3s bästa beslut sedan de gav bort Skurts kostym till en bombtekniker i Bombay.

Årets bästa nykomling i tv-tablån verkar annars bli SVTs Bäst i test. Se det.

Mina elever har gjort över 60 000 mattetal i appen Nomp på de senaste 8 veckorna. Till stor del hemma och på egna initiativ. Duktiga är de. Nu ska de belönas med filmmys.

Hejhej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar