söndag 16 juli 2017

Vi drar

Vi ska på road trip! Ah, men när är vi framme. Östergötland - Småland - Skåne. 30års-kalas - mormor och morfar - hotell - marknad. Kan bli bra det här.

Frode har fått ett vattenland. Vissa skulle kalla det en pool, men vissa kallar även Atlanten för en pöl.

Jag har varit med i Vetligan på vetgirig.nu sedan säsong 57. Säsong 97 var senast jag var i division 7 (bästa noteringen är division 6, säsong 95). Sedan dess har jag harvat runt kring division 10. Men så plötsligt händer det. Säsong 183 vann jag division 9 och nu, säsong 184, har jag säkrat en andraplats i "åttan" och avancemang till division 7. Många år har passerat, men nu är jag tillbaka!

Mina föräldrar var bortresta i fredags :O. Hur klarade vi oss? Vi såg till att bli inbjudna till Mini-Nilssons. Lek, båtspanande och grill. Fantastiskt. Nu har vi också börjat känna hur skönt det är att ha en cykelvagn.

Nu ska vi passera Rimforsa, bäst att jag gömmer mobilen.

Schhharå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar