torsdag 5 april 2018

Bvoffa möjligen

"Möjligen finns på undersidan av artikeln eller under locket av lampan en reglerare. Om regleraren inte är på kommer lampan inte att börja brinna vid skymningen."

Jag älskar instruktionen till vår nya lampa. Den liksom håller en lite nyfiken. Finns det en reglerare? Är den i så fall under "locket av lampan"? Kommer lampan börja brinna vid skymningen om regleraren finns och är på?

Så många frågor. Tiden kan möjligen ge oss några svar.

Möjligen kan även tiden läka mina bihålor, men jag börjar bli skeptisk. Sinoclear verkar ha fått omvänd effekt tyvärr.

Ikväll när Pluttsson legat och ansträngt sig för att inte somna en bra stund (dricka vatten, trumma på väggen, ropa "pappa" men sen inte säga någonting mer när jag svarade osv), så säger han helt plötsligt.
"Pappa... Bvoffa tack" (Bvoffa = Sova).
När jag gav klartecken så somnade han typ inom några sekunder. Han är kul den där killen.

God afton!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar