tisdag 1 januari 2019

Nytt är nytt

Bra nyårsfirande ger ett bra år, låtsas jag att jag har hört. Vi kommer få ett härligt 2019.

Vi hann med lite kusinbad innan det blev fest hos oss med Mini-Nilssons och WiBarna. Mycket lek (grabbligan hade det både kul och konfliktfritt), blå drinkar, 3-rätters (Toast Skagen, Köttgryta och Hasselbackspotatis och Frozen Äggtoddy), nattning, spel, bubbel, uppeldad thailykta, tolvslag, småtimmar.

2019 började tidigt då Appen tyckte att 04:15 var en bra tid att stiga upp. Jag (som då sovit 2 timmar) höll inte riktigt med, men han verkade inte helt förstå när jag förklarade. I övrigt har året börjat mysigt och i ett trevligt tempo.

Jag tror på det här året, på riktigt.

Redan inbokat för året är 2 bröllop, årskort på Kolmården för hela familjen och ALV för Frosh (nytt år nytt bloggnamn för stora grabben), Landskamp på Friends, inskolning och annat smått och gott.

God fortsättning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar