lördag 4 maj 2019

Koll på mården

Blev en tur till Kolmården idag. Planen fanns sen innan, men vi tog ett beslut i sista sekunden för att se i vilket skick min rygg var (ännu mer ovisst efter spelkväll kvällen innan (påminn mig att jag ska bränna tärningarna till Risk GoT)). Sista sekunden blev sen ännu senare då vi inte hittade 2 av 3 årskort (bara Frosh som har koll på grejerna). Till slut lyckades vi ändå få det till att vi skulle få nya kort mot en kostnad på 100:-. En kostnad som jag på plats lyckades kollra bort så det blev väldigt gratis.

Blev en väldigt lyckad dag på Kolmården. Frochs bästa var suget i magen vid nya attraktionen Mini Hopp. I övrigt så är delfinerna alltid värda ett omnämnande, den lilla noshörningen var sötast och hornen på ett djur jag inte minns namnet på var magiska. Skönt också att ha årskort så man inte känner att man måste hinna med allt (särskilt med en rygg som inte vill stanna vid allt).

Appens nuvarande personbästa: 16 (pyttesmå) steg.

God afton!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar