söndag 20 juni 2021

Toft

Camilla Kvartoft: +++++

Jag är ingen stortittare av politiska program, men de gånger jag tittar brukar jag alltid störa mig på att programledare och politiker aldrig ifrågasätter argument som inte håller och svar som inte alls hänger ihop med frågan. Programledarna verkar ofta knappt lyssna på svaren och håller sig till manus. Politikerna verkar ha så fullt upp med sina egna argument att de missar öppna mål då de andra lägger fram tankar som är uppenbart ihåliga. Jag såg lite på Agenda idag. Camilla Kvartoft var fantastisk. 3 intervjuer irad med partirepresentaner från vitt spridda partier och hon lät ingen komma undan utan att det blev uppenbart när de inte hade ett svar. Man fick reda på styrkorna och svagheterna i allas strategi och förslag. Såja!

Vad är betydelsen av Kvartoft? Toft är en bänk på en båt. Jag får inte ihop det. Är säkert utrikiska. 

Det är för övrigt väldigt varmt. Väldigt. Varmt.

God afton! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar