onsdag 10 augusti 2022

Jobbstartoså

Idag började jag jobba. Hade jag inte haft så ont i kroppen hade det här varit en av de bästa somrarna någonsin. Så jag kunde ha tänkt mig semester i några månader till faktiskt. Menmen, jag har ju ett fantastiskt jobb att komma till också. Skönt att återvända till ett sammansvetsat arbetslag där vi vet hur vi vill jobba och trivs med varandra, en klass som är väldigt välfungerande och härlig samt en skola som känns väldigt i harmoni och väldigt framåt.

Idag började Frosch ha fotbollsträningar på onsdagar också. Bara 13 av 19 anmälda dök upp, men väldigt bra träning med de som var där. Bästa farten jag sett. Vi avslutade med utmaning - ledarna mot spelarna - i träffa stolpen. Var 1 ledare och 2 spelare som träffade stolpen. 2 av de 3 som träffade stolpen heter Waltersson i efternamn... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar