tisdag 20 december 2022

Ajtcho

Blev visst en utdragen sjuka för grabbarna. Idag är första dagen på länge som båda är feberfria. Nu ska vi låta bli bakslag, återfå lite ork och komma över hosta. 

Blev ingen julavslutning för varken mig eller Frosch. Trist, men jag jobbade i måndags iaf så att jag kunde säga god jul till eleverna.

Igår när jag jobbade var ryggen helt okej, men idag var den inte alls rolig. Är det för att jag är för mycket stilla? Är det att jag hinner känna smärtan mer och då spänner sig kroppen? Är det trött efter jobbet igår? Nu hör - jag hamnar alltid i dessa gåtor kring ryggen. Kanske ska jag sluta tänka så mycket på det? Kanske. Men vore ju också bra att lista ut vad som är rätt att göra. Ännu en gåta. 

Mot friskare och smärtfriare tider! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar