lördag 22 april 2023

Då då och nu

I torsdags hade vi utflykt med klassen. Vi gick till Kohagen. Jag lekte Påven Bannlyser bland enbuskarna. När jag kom hem landade jag i en solstol men sen blev det en promenad på kvällen också. Blev över 20 000 steg den dagen. Rekord med nya klockan.

Igår var Stampe och jag på mordmysterium i Gamla Linköping. Vi löste fallet med god hjälp av våra bordsgrannar. Var en bra mordgåta, men min rygg hatade stolarna på Värdshuset. Grabbarna sov över i Hult. Lill-moster sov över hos oss. 

Idag har vi varit riktiga föreningsmänniskor. Först höll jag i ett föräldramöte för fotbollslaget och sedan var hela familjen och fixade på Tellbyvallen. Vi satte dit nät på mål. Sedan visade det sig att Aspen hade feber. Blev grillpremiär på Gr8n ändå.

BKL slog Vimmerby borta. 2-6.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar