måndag 3 april 2023

Dragit ner

Jag har försökt att dra ner lite på måsten, för att hjälpa huvudet att komma på banan igen. Därför har det blivit lite mindre inlägg. Är kanske inget måste att skriva här, men då är det ju lika bra att bevisa det för mitt undermedvetna. Note to self: Nu skriver jag inte för att jag måste utan för att jag vill. Så de så.

Vi firade min födelsedag med go-frukost, presenter och en resa till Stockholm (med landskamp och hotellövernattning). Blev tyvärr förlust i matchen, men var trevligt i övrigt. 

Vinter har slagit rekord i att kämpa på länge tror jag. Frosch och hans skidor älskar det. 

Appen är sjuk. Först en massa kräks och nu feber och halsont. Börjar se lite scharlakansfeberaktig ut också. 

Imorgon fyller Stampe år. Min klippa. 

God Stampesafton! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar