torsdag 8 juni 2023

❤️ Fotboll ❤️

Jag spelade fotbollsmatch idag. Visst det var en "lärarna mot sexorna" - match och jag kanske spelade en kvart, men ändå. Jag spelade en fotbollsmatch för första gången på 3 eller 4 år (lite oklart, men det var en likadan match den gången).

Om jag är bättre i ryggen? Inte alls faktiskt. Långhelgen var riktigt kass och både igår och idag (efter matchen) var det en pina att ta sig igenom jobbdagen, men spela fotboll funkade och verkar inte ha gjort det sämre.

Vi vann med 5-1 och jag kommer leva länge på en klockren glidtackling jag inte kunde låta bli att göra. 

Sämre gick det för en kollega som drog hälsenan under matchen. Förra året var det ju en annan kollega som bröt sitt ben på 2 ställen. Nästa år lär det inte bli någon fotbollsmatch för lärarna. Brännboll kanske? 

Jag spelade fotboll. 

❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar