måndag 31 juli 2023

Vi ding sjö

Vi var i Vidingsjö Motionscentrum idag. Wow. De hade typ allt. Fotbollsplaner, lekpark, utegym, bangolf, äventyrsgolf, gigantisk hinderbana, lite mindre hinderbana, glass, omklädning, museum, höghöjdsbana, alla miljötyper, löparspår, orientering o.s.v. 

Själv orienterade jag. Blev lite orolig att resten av familjen skulle vara sjukt trötta på mig när jag orienterade ruskigt snett. Var dåligt skärpa, dålig karta, dålig (men fantastisk) skog o.s.v. Men när jag till slut, efter en mil i skogen, kom tillbaka så hade de 7 hål kvar på äventyrsgolfen. Jag fick som protokollförare räkna in Appen som dagsrekord för barn, Stampe som dagsrekord för kvinnor och Frosch som dagsrekord för ungdomar.

Tack Vidingsjö. Vi lär komma tillbaka. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar