onsdag 18 december 2013

Fråga 5 och lite annat

Vi börjar med lite annat, för annars läser ni inte det... Nu har jag bestämt var jag ska spela fotboll 2014. Jag blir kvar i Wreta. Det var inte ett helt enkelt, men nu när jag har bestämt mig så känns det som ett mycket klokt beslut. Kan då även se fram emot ett träningsläger i Vimmerby under försäsongen. Har dessutom som personlig målsättning att stjäla nummer 3 från Mossa.

Nu har jag inte bestämt mig var jag egentligen kommer jobba under 2014. Jag kommer inleda på precis samma tjänst som jag har nu, men sen vet man inte hur fort det eventuellt kan börja röra på sig. Antingen kan det dyka upp ett erbjudande som är för bra för att tacka nej till eller så kan det bli så att jag blir sur om det erbjudandet inte dyker upp och tittar på helt andra alternativ bara för det. Livet är fullt av möjligheter...

Fråga 5:

Trenden med amerikansk fotboll på söndagskvällarna på Rekrytgatan 21 inleddes egentligen i slutet av 2012, men det är under 2013 som traditionen verkligen har satt sig. Stampes favoritlag är Green Bay Packers - Varför?

Lycka till och med!

P.s.
Fråga 4 är fortfarande öppen för svar.

3 kommentarer:

  1. För att grönt är skönt??

    SvaraRadera
  2. hon tycker att namnet är fint!

    SvaraRadera
  3. För att dom leder serien.

    SvaraRadera