lördag 7 december 2013

LM

Idag var jag i Linköpings sporthall och tittade på fotboll. Linköpingsmästerskapen. Vreta spelade ganska så bra med resultatet blev inget lysande. 1 seger, 3 förluster och inget slutspel där inte. Ljungsbro inledde även de med en förlust, men sen vet jag inte hur det har gått. Jag tänker för övrigt besluta mig nu i dagarna för var jag ska spela nästa säsong, nu när jag fått kontraktsförslag från ett antal klubbar. 11 miljoner i månaden eller 14 miljoner i månaden. Hur stor skillnad gör de där 3 extra miljonerna för ens liv egentligen? Ja det var bara någonting som jag gick och funderade på.

Stampe har varit på Brunneby musteri, med b, idag. Rekognoserat lite. Eller om hon shoppade. Jag vet inte. Hon fick ta lilla bilen iaf, så att hon inte skulle köpa allt för mycket.

Vi vann vinlotteriet! Ja det var egentligen förra helgen vi vann, men vi upptäckte inte det förrän igår. Nu är vinkällaren åter fylld. Kanske borde bygga ut den.

Nu ska jag tänka ut någon mat. Blev hastigt hungrig. Kanske ska låta kocken välja själv och be att få det serverat framför tv:n.

Adios!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar