lördag 22 april 2017

Bla bla

Jag kan inte minnas när jag senast somnade till en film. Förutom ikväll då. Det minns jag. Vagt. La La Land. Vad är det frågan om? Jag var stolt som höll mig vaken 30 minuter. Hände absolut ingenting de 30 minuterna. Och till det ingenting spelades hissmusik. Vaknade då och då följande 40 minuter, men kunde inte urskilja om det fortfarande var samma scen. Vad är det frågan om? Många tycker det är helt magiskt bra, så jag ska inte säga att ingen borde se den. Om du älskar jazz och tycker att Ryan Gosling är förtjusande så kanske... Eller så tar du en stillbild på Ryan och sätter på favoritjazzskivan.

Tråkigare än filmen är ändå att Pluttson blivit sjuk, igen. Kanske har han fått min fluss? Blä.

Godnatt!

2 kommentarer:

  1. Omg, du är galen. Jag älskar La la Land!!!

    SvaraRadera
  2. Håller med dig Jörgen, försökte se den på flyget till Malaysia men NEJ.

    SvaraRadera