lördag 13 maj 2017

Blöö

Kom hem igår efter spelkvällen och mådde genomuselt (och jag tror inte att det berodde på 4 öl fördelat på 7 timmar). Tänkte att jag nog kunde sova bort det. Vaknade typ 10 gånger och insåg att det inte gick. Mådde rejält illa men vågade inte resa med risk för att det skulle bli den utlösande faktorn, men vågade inte heller ligga kvar och riskera att kräkas i sovrummet. Moment 22. Ingen vet hur det slutade. Idag mår jag en hel del bättre men är trött som en koala som jobbat natt. Hoppas att det var typ matförgiftning och att jag mår bättre imorgon.

En sak som jag orkade göra idag iallafall var att fixa färdigt med pallkragarna och se till att få frön i jorden. Eller Pluttson kan faktiskt ta åt sig minst lika mycket av äran. Han fick ner fröna bra och såg till att de fick vatten. Kanske inte blev några raka rader direkt... Men å andra sidan kanske vi får morisor och rädötter i sommar.

Nu är jag helt väck men känns ändå som om jag kommer få svårt att somna. Vaken orkar jag hur som helst inte vara många sekunder till så vi får väl sikta på någon form av mellanläge. Blir första gången sedan tidernas begynnelse som jag inte ser hela Eurovision song contest. Portugal vinner.

Adios!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar