måndag 7 augusti 2017

Samsem

Idag var Stampe tillbaka på jobbet. Hon var nöjd med semestern och verkade inte så besvärad av att börja jobba igen. Däremot besväras hon av en krånglande nacke. Sluta besvära, nacke!

Jag försöker njuta av de sista semesterdagarna. Jag har svårt för det här med nytt jobb och att inte veta hur allt blir. Kan inte slappna av då. Längtar tills jag nån gång går hem på sommarlov och vet att jag efter lovet kommer tillbaka till samma skola, samma elever och samma kollegor. Har fortfarande inte varit nära att hända. I övrigt är jag också nöjd med semestern (även om jag kanske tänkte att jag skulle få lite mer gjort).

Pluttson var och hälsade på på sin förskola idag. Vi var där och lämnade tider, men med en baktanke att han skulle få träffa några fröknar och någon kompis. Vad Pluttson tyckt om semestern ska jag fråga imorgon.

Nu blir det lite friidrotts-vm och Gisslantagningen.

Ha de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar