lördag 19 augusti 2017

Kväll mitt på ljusa dagen

Då var eleverna på plats då. I torsdags alltså. Nu hoppas jag att de inte är i skolan. 3 klasser, cirka 60 barn och det verkar väldigt lovande. Nästa vecka blir första fulla veckan, då får jag nog ännu bättre bild av vad det är för små varelser jag ska tampas med.

Upplevelsekväll. Det var vi på idag vid 13. Väntade på babblarna i 20 min, såg på babblarna i ett par minuter, hoppade minihoppborg, red häst, köpte en dockvagn och käkade glass. Massor folk där och väldigt många bekanta ansikten. Pluttson var till exempel i hoppborgen tillsammans med 2 sysslingar (min pappas mellansysters yngsta sons äldsta son och min mammas storasysters yngsta sons äldsta son). Lagkamrater, grannar, nya elever, gamla elever, gamla grannar och mycket annat löst folk sprang vi också på.

Ikväll ska vi äta frukttallrik och chips. Så det så.

Hej och hå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar