söndag 14 januari 2018

Pluttson går på is

Pluttson har gjort sin skridskodebut i helgen. Ljungsbro ishalv i fredags och Kungsbrohovs bandyplan (med Winnie) i lördags. Jag trodde att han skulle tröttna ganska omgående när han upptäckte hur svårt det var att stå upp. Oj så fel jag hade. När min rygg tog slut på fredagen så fick jag lyfta av ett vilt gråtskrikande barn. Har aldrig sett honom så ledsen över att inte få som han vill. Han klarade för övrigt av att stå väldigt bra. Att förflytta sig var givetvis lite svårare...

En stor och efterlängtad comeback kan vara på gång de närmaste månaderna.

Idag pyntade vi av granen. Har inte kastat ut den ännu, men det är på gång det också. Tror dock att vi skulle kunna ha kvar den till nästa jul. Jag har inte sett den släppa ett enda barr sen jag slogs med den när vi bar in den. Mycket bra gran. Tack Plantagen (detta blogginlägg är inte sponsrat så mycket).

Nu sover vi ut veckan.

Hejdå!

1 kommentar:

  1. Du får ge honom en kon som han kan hålla i när han "åker" så du inte behöver böja dig hela tiden.

    SvaraRadera