måndag 10 december 2018

App app app

Igår somnade Appen snabbt vid sin vanliga läggningstid. Bara någon timme senare vaknade han dock och var hysterisk. Både jag och Stampe gjorde rejäla försök att söva om honom, men utan framgång. Till sist gav vi upp och tog med honom till soffan. Där hade han det kul någon timme eller så och somnade sedan i sin mammas famn (drygt 2 timmar senare än vad han brukar somna).

Jag laddade upp inför en nästan garanterad jobbig natt med att käka ett par skinkmackor framåt slutet av Ravens - Chiefs. Sen gick matchen till förlängning och det blev en senare läggning än beräknat även för mig.

När jag vaknade av Appens grymtande blev jag glad att jag hunnit somna och gissade att klockan kanske var 00:30. Den var 06:45. Bra comeback Appen.

Hoppas på en lika bra natt inatt, men gärna en bättre kväll då jag är ensam hemma med grabbarna.

God afton!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar