onsdag 26 augusti 2020

Ööö

Jorå så att... Jag var på en ö i helgen. En ö i Östersjön. I Fiskens stuga. Hela Östgötska akademin var där. Vi spelade spel och njöt av ö-livet. Riktigt nice förutom att min rygg bröt ihop på förmiddagen andra dagen. Sedan dess har jag haft ont i ett par kotor och det strålar ut o sådär. Inte lika ont som när musklerna bråkar, men läskigare.

Innan dess, och första dagen på ön, hade ryggen varit väldigt positiv. Det började på onsdagen när barnen började. Lite ont på morgonen som tilltog under dagen för att någon gång runt lunch helt plötsligt försvinna helt. Jag blev helt chockad. Ingen smärta, inga spänningar, inget obehag, ingenting. Magiskt. Hade typ 18 timmar som var så.

Igår var jag hos sjukgymnasten, men bara för att hon skulle göra lite tester som doktorn kan ha som underlag nästa vecka. Jag var normalrörlig.

Godnatt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar