måndag 19 september 2022

På natten

Natten mot idag så vaknade Appen 00:30 och hade ont i örat. Sedan var han vaken ett tag och hade ont, slumrade till, vaknade och skrek att han hade ont i örat och så höll det på till 04:30. Ångrar lite att jag såg färdigt NFL-matchen.. 1,5 + 1,5 timmar sömn är lite tunnt. Överlevde dagen och omgångens första utvecklingssamtal iaf. Och framför allt så försvann ontet i örat. Eller, vi får väl se vid 00:30. Inatt sover han med mössa. Det funkade för Frosch.

På tal om Frosch, så har jag flera gånger mött honom i mellanrummet när han "vaknat" för att gå på toa. Har alltid känts som att han haft lite fel riktning liksom. Idag var jag lite segare (sömnbristen?) upp från nedervåningen när jag hörde stegen så han hade hunnit ända till vårt sovrum. Där hade han tagit min kudde under armen och var i full färd med att försöka dra med sig vårt gigantiska täcke. Jag frågade vad han gjorde. "Ska kissa...". Rotade inte mer i hur upplägget för kissandet var tänkt.

Nu Ska jag sova. 

Godnatt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar