fredag 6 september 2013

Det blir alltid bättre framåt kvällen

Jag var arg idag. Riktigt svarta ögon på jobbet på eftermiddagen. Framför allt på barn, men även på ett par pinsamt passiva kollegor (inte de jag jobbar närmast med dock). Tror det var första gången den här terminen som de svarta ögonen kom fram. När man ser dem är det bäst att tänka sig för om man råkar vara i närheten. Så är det ibland.

Sen fick jag komma hem till en Stampe vars hälsa går åt helt rätt håll, träffa familj och käka god mat i Ljungsbro samt se Sverige slå Irland med 1-2 i en hyperviktig match. Sjuuuuukt skönt. Svensson och Elmander har alltid varit och kommer alltid att vara hjältar. Kunnande och hjärta.

Nu ska jag ta av mig landslagströjan och krypa till kojs. Jag återkommer förmodligen imorgon.

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar