torsdag 8 maj 2014

2 av 5

2 av de här 5 täta matcherna är avklarade och min kropp är helt tom. Ajdå. 3 matcher kvar ju. Nu har det iofs varit fotboll 3 dagar i rad. Morgondagens vila kan nog göra susen.

Igår spelade vi match 19.00 i Norrköping. 6 grader, regn, blåst, konstgräs utan Gräs, trasiga mål, uppskrapat knä, mörker, 10 minuters uppvärmning och förlust 2-1. Kul kväll... Om jag ska hitta några personliga ljusglimtar så gjorde jag mål. Plockade även i 90 minuter bort en spelare som spelat i Åtvidaberg (när de låg i superettan), en europeisk högstaliga (den finska) och i landslaget (Kosovos). En gammal stjärna helt enkelt (3 år yngre än mig).

Nu får det allt bli bra återhämtning, 3 raka segrar och ett par mål till från #3.

Just nu ligger vi dock i sofforna och förundras över Eurovision (jag är fortfarande lite ledsen över att "Bake a cake" åkte ut i tisdags).

Kollaps!

2 kommentarer:

  1. Grattis till målet. Leder du den interna skytteligan?

    SvaraRadera
  2. Oklart. Bristfällig statistik på vår hemsida. Du får höra med Bertil. I serien är det ingen som gjort fler mål iaf...

    SvaraRadera