måndag 12 maj 2014

Vakna!

Vaknade typ 6-7 gånger senaste natten mellan 01 och 06. Varje gång vaknade jag av att jag drömde att jag vaknat, tittat på klockan och insett att det var hög tid att gå upp. Förutom sista gången då jag drömde att jag drömde samma dröm. Sen vaknade jag (ur drömmen i drömmen) och tittade på klockan. Det var dags att gå upp. Men så vaknade jag ur den drömmen också... Tror att jag varje gång vaknade för att jag verkligen var på väg upp. Första gången hade jag till och med satt på mig byxorna.

Ringde 1177 idag för att fråga vad de trodde om mina utpoppandes och ömma ådror (Stampe tjatar :-P). Skön kvinna jag pratade med. Diskuterade typ med sig själv.
"Har aldrig hört talas om nåt liknande. Åderbråck? Nej, det kan man väl inte ha på underarmen? Och det låter inte som det... Inflammerade ådror... låter det inte heller som. Du är väldigt lätt att ta blodprov på va?" o.s.v. Kom inte fram till så mycket, men kul var det.

Imorgon är det fritidshemmens dag.

Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar