torsdag 15 maj 2014

Igen och igen

Det var match igår igen. Vi tappade poäng igen (fick ändå oavgjort, 2-2) och jag gjorde mål igen (och dessutom en assist för att visa på att jag inte är så självisk :p). Chans till revansch redan imorgon fredag. 3 poäng då? Japp.

I Corren har de en tävling som heter Coachen (typ som Aftonbladets "Drömelvan", men på lokal nivå). Det är några där som fått upp ögonen för min målform. När Coachen startade var det 3 lag som hade valt mig, nu är det uppe i 13 lag efter 3 mål på 3 Coachen-matcher. Känner ansvaret som vilar på mina axlar nu...

Jag vet vad jag ska vara utklädd till på Hagbydagen på måndag! Men det är hemligt. Mycket hemligt. Tänkte ändå att ni ville veta att jag har en plan...

Nu ska här tränas fotboll.

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar