onsdag 22 april 2015

Insynsutvärdering

Igår hade vi insynsbesök på jobbet. 8 tjommar som kollade runt på allt och alla. Jag fick besök av 2 på min mattelektion då jag körde Kalle Anka-matte. Kändes helt okej även om det är lite ovant att några sitter i ens klassrum och skriver konstant om vad som händer. Jag slapp bli intervjuad, men pratade lite med besökarna ändå. Verkar vara ett riktigt spännande uppdrag. Tror dock att man bör vara förstelärare, så jag får börja i den änden.

Idag var de tillbaka och gav oss en massa feedback. Överlag så är vi redan ruskigt bra, men de hade en del konstruktivt också. Skönaste sammanfattningar kom på rad:

-Det jag tänkte när jag gick härifrån var att "Här vill jag att mina barn ska gå!".
-Jag tänkte lite liknande, men min tanke var "Har de några lediga tjänster?"

Så nu är vi en halvmeter längre.

Tidigare på dagen hann vi även med att ha Vårfikadag. Mycket lyckat.

På vägen hem hämtade jag upp en nyservad Lilla C och stannade kort för att titta på en lastbil som kört av E4an. Nu ska här firas lill-lördag med god mat.

Ciao!

1 kommentar: