lördag 18 april 2015

Lagdag

Idag har jag ställt upp för laget. Först hjälpte jag fotbollslaget att städa klubblokalen. Tog bland annat hand om "utetoaletterna"  vilket är ungefär lika trevligt jobb som det låter. Sedan blev det raka vägen till Mantorp och fixa 7 rätt på V75 till Lag Häst. Ruskigt skönt att sätta 7an på plats, även om det inte var så imponerande utdelning. Satte även en vinnare till bra odds och en trio, så det blev en mycket lyckad dag. Att ATG gav oss gratis inträde och mat gjorde inte det hela sämre. Sällskap av WTF en liten stund, MoF lite längre och päronen Persson hela tiden var ju givetvis pricken över i. Därefter handlade vi på Citygross och jag körde en jättestapel med kundkorgar från kassan till ingången. Känner mig som en riktig lagspelare.

Nu ska jag se mitt favvolag spela sig till final i FA-cupen.

Åh vilken härlig dag, som herr Gärdestad skulle ha sagt.

High five!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar