onsdag 15 februari 2017

Hur har han mage

Jag vet inte om jag åt (eller drack?) något dåligt i måndags eller om det var en kort magsjuka. Förbannad blev magen iaf. Smärta är en högre form av njutning osv. Nu är det vips borta.

Ganska rejält borta är även Arsenal i Champions league. Förbannad blir man när man ser att de ställer upp med en 8-0-1-1 uppställning. Jag har inget emot om man spelar defensivt när det är läge för det, men då kan man ju inte lämna ytan framför eget straffområde helt öde och dessutom inte vara aggressiva. Det är skillnad på att parkera bussen och att parkera en skateboard. Även om man inte fattar att det är en dålig idé borde man ju märka att det inte funkar efter typ 10 raka fiaskon när man startat så mot bra motstånd och tappat 5-6 matcher mot dåliga lag för att man gjort så på slutet. Idag var dagen då jag tröttnade på Wenger och Bould.

Pluttson var jätteledsen när jag lämnade honom på förskolan idag. Ville inte släppa taget om min hals.

Om jag är lite bitter idag? Nu, ja. Innan var eleverna fantastiska på jobbet och jag hade förhoppningar om en sagolik dag + kväll. Imorgon är en annan dag.

Ses då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar