lördag 29 juni 2019

Zwei - Eins

1995 slog vi Tyskland i damernas fotbolls-VM. 24 år var tuffat på sedan dess, men nu var det dags igen. Vändning underläge 1-0 till seger 1-2. Vi är i semifinal i VM. Wunderbar!

Igår hade vi spelkväll, idag på förmiddagen så slappade jag mest och idag på eftermiddagen har vi varit hos Motala i Motala. I förmiddags hade jag bästa ryggdagen på senaste månaden. Var det för att jag tog det lugnt? Var det för att jag satt ner massor igår kväll? Var det för att jag sov i vår säng. Osv. Eftermiddagen var väldigt dålig ur ryggsynpunkt (men väldigt bra i övrigt). Var det för att jag satt ner massor igår? Var det för att jag tog det lugnt på förmiddagen? Var det för att jag skalade potatis i 10 minuter? Osv. Blir ju inte klok på det här. Men vi är i VM-semi!

God afton!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar