söndag 21 juli 2019

Ny söndag - nytt inlägg

Stampe och Frosch har varit i den stora staden i söder och hälsat på moster Roland och the morbror. Som jag förstått det har de varit på varenda lekpark i Malmö. Dessutom har de träffat Sommarskuggan. Stort. Imorgon, måndag, sänds avsnittet av Sommarlov som de såg inspelningen av. När SJ inte får fram tåget som det är tänkt kan man få åka taxi 9 mil mellan Malmö och Hässleholm. SJ har lovat att ersätta.

Jag och Appen har hängt här hemma (pga min rygg). Vi har ändå lyckats med att titta på bilar, titta på Boule-SM och delta på fredagsmiddag med internationella inslag. Appen inledde med att låta mig sova totalt 4 timmar första natten, men sen blev det mycket bättre.

Idag har vi badat med WiBarna på "Farmors jobb".

Jag kanske återkommer innan det blir söndag.

Shalom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar