måndag 9 september 2019

Kalasat

Hela helgen var ett kalas. Kalaskul. Hoppas Frosch känner sig så grattad att det räcker ett helt år.

Nu kommer lite random tankar:

Jag är partipolitiskt ganska otrogen. Men om man skulle rösta på en person som statsminister, så skulle jag ha röstat på Margot Wallström varje gång. Trist att hon lägger ner.

Jag brukar alltid följa NFL. Men i år ska jag också göra det. Nu är säsongen äntligen igång. Det enda oklara är varför det fanns med ett "Men" i den meningen.

Jag brukar inte alltid följa idol. Och när jag gör det brukar jag oftast lägga ner när det blir fredagsfinaler. Så kanske det blir i år också. Men, jag har iallafall fått se en ny kändis "födas". Christoffer Hamberg kommer bli känd utanför Idol. Garanterat.

Jag älskar inte att börja meningar med "men". Men det är inte fel att göra det.

---

Jag satt idag på huk vid en elev och försökte få honom att fokusera på uppgiften framför honom. Då petar han i mitt hår och säger "Du har så fint hår". Ska man då tacka eller klaga?

---

Nu ska jag starta Walterssons Cup - Platser i Sverige och sedan somna till regnet.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar