måndag 8 juni 2020

iPad-Palme

Idag har jag hängt i en gymnastiksal i 6 timmar tillsammans med 314 iPads. Sorterat efter modell, delat upp i klasser och markerat upp. En annorlunda arbetsuppgift.

I övrigt laddas det för fullt inför Palmemords-avslöjandet som kommer på onsdag. Så fort jag lyssnar på eller ser något angående Palmemordet så känner jag "Ja, men det är ju klart att det är han/de som gjort det." Sen kommer nästa teori och då blir jag lika övertygad av den. Blir väldigt intressant på onsdag. Eller så blir det ett antiklimax. 

På tal om Palmemordet så har ju tv-serien "We got this" haft en osannolik tajming. En annorlunda komedi om en amerikan som får för sig att försöka lösa Palmemordet. Sista avsnittet sändes igår - 3 dagar innan Palmegruppen ska "komma med lösningen". Serien bygger mycket på riktiga fakta och teorier och jag skulle säga att seriens "bovar" motsvarar Sydafrika-spåret. Ett av 2 spår (tillsammans med teorin om Scandiamannen) som verkar vara mest berott inför onsdag.

God afton! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar