måndag 15 juni 2020

O så

Min palmegissning var nog vad utredarna hade hoppats på när de lovade en massa för ett halvår sedan. Sket sig på det tekniska. Jag har aldrig varit intresserad av mordet innan, men nu när de lagt ner utredningen så har jag börjat sätta mig in i den med poddar och så. Återkommer när jag har lösningen.

Frosch har lärt sig läsa. Lite grann, enstaka ord, ibland och med stora bokstäver, men ändå. Blev sjukt överraskad då vi inte tränat på det och han aldrig visat så mycket intresse för bokstäver. Har iofs haft en läsapp som han gillat.

Det var skolavslutning förra veckan. Utöver att den pajade min rygg så var det en mycket bra avslutning. Inga föräldrar på plats, men det tycker jag bara gjorde det hela mysigare.

Nu ska jag få ryggen att överleva 2 planeringsdagar till, sen blir det semester. Då jäklar ska vi få ordning på den där långsmala saken. 

Ska bli skönt att gå på semester och veta att man bara tar vid där man slutade när man kommer tillbaka. Att liksom veta vad som väntar. Annars har ju mina senaste år sett ut såhär:
2019: Släppte en 6a
2018: Släppte en 6a
2017: Släppte en 3a och bytte skola
2016: Släppte en 4a för att gå ner på lågstadiet

Tjarå! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar