lördag 6 november 2021

Det är ju alltid 3

Satans sanning. Satans vidskeplighetssanning. Olyckor kommer alltid 3 åt gången. Borde insett att lovet inte var färdigt efter halsont och nackspärr...

Igår när vi kom hem efter fredagsmiddag och jag nattat grabbarna så skulle jag böja mig lite framåt för att lyfta upp något från en midjehög bänk. Ena sidan av ryggen skrek som om jag försökt lyfta ett kylskåp långt ut från kroppen. Sedan kom den isande smärtan tillbaka varje gång jag rörde mig minsta lilla framåt. Inte en låsning som vid ryggskott och jobbigare smärta, annars ganska likt. Sedan kunde jag bara sova på rygg. Vaknade hela tiden av att jag vände mig till sidan. Jag är en sidsovare.

Idag har ena höften/skinkan joinat ländryggen och skickar ut samma smärta. Jaha, var det läslov vi bytt namn till på det här lovet. Jag tänkte att det var smärtlov.

Argh! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar