tisdag 2 november 2021

Hostlöv

Frosch och Appen är bättre än mig på det här med höstlov. Jag kör halsont och nackspärr. De kör resa till Vimmerby, lek hos farmor och farfar, bad med farmor och lek hos kusiner. Familj är bra grejer alltså. 

Jag och Stampe är båda klara för slutspel i Walterssons Cup - Kultur. Stampe har övertygat med idel segrar och jag har snubblat vidare med minsta möjliga marginal. Men det är ju i slutspelet det gäller. 

Nu ska jag se vidare på 5ans nygamla satsning - Mullvaden (ja det gick tydligen flera säsonger i början av 2000-talet). Än så länge känns det som en väldigt bra idé, men ett bristfälligt utförande. Hoppas det bättrar på sig. Annars har jag valt bort min superspännande bok helt i onödan. 

God afton! 

2 kommentarer:

  1. Jag saknade en bättre inledning på Mullvaden! För en som inte har en aning om vad det innebär saknade jag någon form av förklaring vad det går ut på?

    SvaraRadera
  2. Hej Unknown! Jag kunde inte hålla med dig mer. Vi satt och trodde att det var avsnitt 2 vi såg.

    SvaraRadera