tisdag 30 november 2021

Från ett Spa till ett annat

Såhär va: Studiedagar och Spa i Vadstena - sjuk i 8 dagar - fira svärfar och Spa i Tylösand. Märkligt upplägg på en November. Nu har jag lyckats jobba i 2 dagar iaf. Får se hur länge det håller i sig.

Hotel Tylösand

Maten: JJJJ Väldigt god och variationsrik. Nackdelarna var att man föråt sig och att det kunde vara lite fegt smakmässigt.

Rummet: JJJJJ Bara utsikten i sig säkrade full pott. Ett rymligt, men ändå mysigt, rum och ett perfekt badrum (sånär som på handfatshöjden) gjorde inte saken sämre. Sängarna var sköna, men 2 sängar med skarv mellan är ju lite b.

Spat: JJJJ+
Utomhuspoolen och ljudrummet var mina favoriter, men det fanns en hel del för alla smaker.

Personalen: JJJJ+ Väldigt trevliga. Eller om de spelade trevliga för att de var övervakade... Minus för att de glömde bort oss när vi satt i restaurangens tarm. 

Sällskapet: JJJJJ+ Lite minus på mig som var helt slut efter sjukandet och inte bidrog så mycket. Vintersporten på TV var nice sällskap till mig när jag inte orkade sällskapa på riktigt längre.

Ciao! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar