onsdag 8 december 2021

Lakritsdealen

Jag förhandlade mig till en bra deal med Coolstuff. Jag hade beställt 4 saker från dem, men fick ingen av dem. I paketet låg istället 2 lakritskalendrar. Under tiden vi försökte reda ut misstaget hade en av de saker jag beställt hunnit ta slut. De ville betala tillbaka de 99 kronorna för den varan, skicka de övriga 3 och så skulle jag skicka tillbaka kalendrarna.

Jag sålde istället in dealen "Ni betalar inte tillbaka de 99 kronorna utan skickar bara de 3 andra sakerna och så behåller jag kalendrarna som kompensation." De köpte att det var win win, så nu sitter vi och trycker i oss 2 lakritskalendrar värda totalt 900:-. Gött.

Mindre gött är att Appen har (med största sannolikhet) höstblåsor. Stackars lille plutt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar