torsdag 16 september 2010

Service unavailable

Hello,

Jannas dator låter inte henne skriva på bloggen. Imorgon ska hon få låna min dator så att hon äntligen kan få skriva av sig lite. Nu ligger hon i sängen och läser av sig lite.

Igår var jag typ 5 centimeter från ett vajerräcke (ute i gräset utanför körbana och vägren mao) och typ 5 centimeter från vad jag tror var en Ford. Samtidigt. Jag var på väg att köra om på en 110-väg då Forden får för sig att den av någon outgrundlig anledning ska över i omkörningsfilen i sina 90km/h trots att det inte fanns någon bil framför. Överplanerad körning? Hur som helst så hade Forden tydligen blinkers inbyggd i ratten och ljudisolerande fönster.

Kan en stilig, ung man på 190cm stå upp i en Volvo? Ja (om det är en S80 business). Förslagsvis så står man då med hela sin tyngd på bromspedalen och hänger samtidigt på tutan. Dock måste man ha en hand över till att styra, ty Fordar fortsätter att försöka preja in en i mitträcket även om man hänger på tutan och tjuter med däcken.

Imorgon 12:00 så hänger vi på något annat än tutan. Då hänger vi på det virtuella låset.

Jag får inte fram så mycket vettigt känner jag utan ber er att återkomma imorgon då Janna säkert kan fylla i mina luckor och bygga ett fint slott av idéer och tankar här på bloggen. Typ.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar