måndag 25 april 2011

En annan dag - fortfarande påsk

Solen fortsätter att glädja oss med sin närvaro. Dock tycker jag inte att solen ska få all cred. Egentligen är det ju molnen som ska tackas för att dom håller sig borta.

Igår fick vi inte nog av den långa promenaden till Valla-Gamla Linköping. Efter en kort mellanlandning hemma tog vi bilen ut till Berg, gick en liten sväng längs kanalen och spelade sedan äventyrsgolf på den fina banan nere i Berg. Jag fick 35 slag (12 hål) vilket känns som ett bra riktmärke för mig att försöka slå i sommar. Janna fick 44 slag, men det var mest bara för att hennes tursiffra är 4.

På kvällen blev det Amazing race (varför köra en repris på säsongen som ni visade för inte alls länge sedan 6an?) och Mästarnas mästare. Imorse hann vi med att se ett avsnitt av den senaste säsongen av Amazing race till frukosten. Det var det sorgligaste avsnittet av Amazing race någonsin.. :¨(

Nu jobbar vi (ja Janna fick hoppa in och jobba hon med). Ja just precis nu har jag ju givetvis en kort lunchrast så att jag kan skriva det här inlägget. 15:30 slutar vi och då får vi se vad resten  av dagen har att erbjuda.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar