tisdag 5 april 2011

Igår var ingen vanlig dag

Igår fyllde Janna år! Det firades givetvis hela dagen. Men det får Janna, som var med helahela dagen, berätta mer om.

Jag kan dock berätta för er att när någon fyller 24 den 4/4 och man ska gå på bio så är "I am number 4" ett naturligt val. Det var ett lite "brist på bättre"-val egentligen. Men filmen överraskade positivt. Ingen succé-film och absolut inte nyskapande någonstans, men JJJ+ kan jag nog ge den.

Vi  firade dessutom Janna (och lite mig) redan i lördags. Då med lite partiparti här på Djurgårdsgatans finaste. En drös med trevligt folk var här och grattade, snackade, spelade, sjöng o.s.v. Vissa blev allt för kortvariga medan andra knappt kunde ta sig ut ur lägenheten utan lite stöttning :p Kul var det iaf.

Innan festen i lördags hade vi för övrigt piratlördag på jobbet. Det är inte varje dag man får gå omkring i knytblus på jobbet. Ni som inte var där missade något.

Jag skulle ha spelat fotboll också i helgen, men sjukigheten fortsatte att sätta käppar i hjulen så nu tar jag sikte på träningslägret på Visingsö till helgen istället. Då är jag helt frisk. Så är det bara.

Nu ska jag snart leka cateringfirma.

Tjarå!

1 kommentar:

  1. Glöm inte att hon dessutom är född klockan 4 på morgonen!

    SvaraRadera